Kennis van zaken

Kennis van zaken

Korte levertijden

Korte levertijden


Klant staat centraal

Klant staat centraal

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Kwaliteit voor een scherpe prijs

×

Registration

Profile Informations

Login Datas

or login

First name is required!
Last name is required!
First name is not valid!
Last name is not valid!
This is not an email address!
Email address is required!
This email is already registered!
Password is required!
Enter a valid password!
Please enter 6 or more characters!
Please enter 16 or less characters!
Passwords are not same!
Terms and Conditions are required!
Email or Password is wrong!

Retouren en garantie

 

Retouren en garantie

 

Bedenktijd van 14 dagen

Voor al je aankopen geldt een bedenktijd, ofwel zichttermijn van 14 kalenderdagen. In deze periode mag je het product ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele, ongeschonden verpakking, compleet met de originele factuur terugsturen. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie. Mocht je van deze regeling gebruik willen maken, volg dan het volgende stappenplan:

  1. Meld binnen 14 dagen na ontvangst van het product per e-mail bij onze klantenservice dat je een product wil ruilen of retourneren en vraag om het retourformulier
  2. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van je verzoek en met instructies voor verzending van het artikel
  3. Voor het retour sturen van het product heb je een periode van 14 dagen na ontvangst van de instructies
  4. Na ontvangst van de zending, sturen wij je een bevestiging van de ontvangst
  5. Bij ruilen wordt het andere artikel, indien voorradig, direct opgestuurd
  6. Bij retourneren wordt het volledige aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op je rekening

Defect bij ontvangst

Indien je product direct bij ontvangst niet goed functioneert of als er sprake is van transportschade, dan verzoeken we je binnen een termijn van 5 dagen contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen per e-mail laten weten hoe wij het op zullen lossen en ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een goed product in je bezit hebt.


Garantie

Wj leven de conformiteitseis uit de Wet betreffende marktpraktijken en consumentenbescherming na. Wij staan achter onze producten. Je mag dus verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen functioneert. Mocht je product defect raken, dan kun je natuurlijk ook op ons rekenen. Mocht er iets met het product mis zijn, volg dan het volgende stappenplan:

1. Meldt per e-mail bij onze klantenservice dat je gebruik wilt maken van de garantieregeling

2. Vermeld in deze e-mail je factuurnummer, het merk, model en een duidelijke omschrijving van het defect

3. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van je verzoek en met instructies voor oplossing van het probleem

4. Wij proberen het probleem bij voorkeur, in overleg met jou, op afstand op te lossen. Mocht dat niet lukken, dan moet het product retour naar ons. Wij zullen u hier instructies voor geven.

5. Na ontvangst van het artikel wordt het artikel z.s.m. gerepareerd of vervangen


 

Klachten

Heb je een klacht, dan kan je dat aan ons laten weten via info@krooz.nlLeidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelwagen

U heeft geen producten in uw winkelwagen.